Programma's

3. Bestuur en samenleving

Wat zouden we gaan doen in 2021?

  • Doorlopend werken we aan het verbeteren van de dienstverlening. We leren ervan wanneer inwoners niet tevreden zijn. Klachten nemen we serieus.
  • We gaan mogelijkheden voor inwoners uitbreiden om laagdrempelig wijzigingen door te kunnen geven en aanvragen in te dienen via verschillende kanalen. We willen hierbij zoveel mogelijk plaats- en tijdonafhankelijke dienstverlening aanbieden.
  • We vervolgen onze deelname aan de LAA (Landelijke Aanpak Adresfraude) en scholen hierin onze medewerkers. De aanpak vindt integraal plaats over de verschillende domeinen.
  • De mogelijkheden voor digitale dienstverlening gaan we uitbreiden waardoor inwoners meer via internet kunnen regelen.
  • We intensiveren de samenwerking tussen Burgerzaken, handhaving en het sociaal domein om een integrale aanpak te bevorderen.
Deze pagina is gebouwd op 07/08/2022 16:45:42 met de export van 07/08/2022 16:40:41